دکتر باقیانی بهترین وخوش اخلاق ترین دکتر دنیاس خدایا بهترین ها رو واسه این استاد بزرگ دارم دکتر مهربون خیلی خیلی خوبی هرچی بگم ازت خیلی کمه پاسخ
ترکیب دکتر باقیانی با دکتر آقا بزرگی برای جراحی های دست و پا ترکیب تکرارنشدنی!هر دو حاذق و با اخلاق پاسخ
5 پاسخ
با عرض سلام خسته نباشید
من جراحی انگشت اشاره دست چپ داشتم بسیار دکتر عالی و حاذقی هستن
سلام خسته نباشید
من کیست کانگلیون داشتم دکتر جراحی کرد کارشون عالیه
دکتر باقیانی بهترین وخوش اخلاق ترین دکتر دنیاس خدایا بهترین ها رو واسه این استاد بزرگ دارم دکتر مهربون خیلی خیلی خوبی هرچی بگم ازت خیلی کمه
ترکیب دکتر باقیانی با دکتر آقا بزرگی برای جراحی های دست و پا ترکیب تکرارنشدنی!هر دو حاذق و با اخلاق
۴بار ساق پامو عمل کرد هنوزم ۲سال شده خوب نشدکه نشد😔